M i l á n ó – u t c á i

Kicsit más bejegyzéssel jövök, mint az előzőek. Egyrészt a helyszín külföld, másrészt belecsempésztem egy minimális „napi” beszámolót is a cikkembe, pozitív és negatív tapasztalatokkal.

Hétfőn hajnalban felszálltunk a gépre, majd olyan 8 óra magasságában landoltunk Milánó repterén. Mivel maga a központ messze volt, így fogtuk magunkat és vonatra ültünk. 45 perc alatt bejutottunk a Dómhoz, innen pedig metroval olyan 6 megállót utaztunk, még a külvárosba értünk és megkerestük szállásunkat. Kellemes csalódás volt, ugyanis gondos szervezettség volt az Airbnb lakásunknál. Egy teljes házat béreltünk, hatalmas régimódi terasszal és az elmaradhatatlan olasz bájjal. Ezután bementünk a központba, lőttünk néhány elmaradhatatlan képet a Dóm előtt, de mivel nem igazán vagyunk galamb pártiak, így lezavartuk 1 perc alatt. 😀 Ezután választottunk egy kis utcát és elkezdtük felfedezni.  A kis utcák jellegzetes karaktere, a régi villamos sínek teljesen magával ragadtak. A fotózásunk nem volt beállított, ahogy a helyzet adta Barbi készítette a képeket. Betértünk egy kis családi étterembe, ahol életem legfinomabb paradicsomos-bazsalikomos tésztáját ettem. Visszatérve a főtérre bementünk a Museo del Novecento-ba, aminek a legfelső szintjén csodálatos látvány tárult elénk. Beláttuk az egész főteret és a legklasszabb képeket lehetett készíteni. ( ha Milánóba vagytok feltétlen mennyetek be)

Nem volt egyszerű itthon bepakolni a bőröndbe, ugyanis az előrejelzés szerint esős időt mondtak, hol napsütéssel, hol hideg széllel. Így próbáltam praktikus szetteket összeállítani.

Tehát: ez az outfit tökéletesen alkalmas volt a hétfői napra, az időjárás olyan 24-26 fok között lehetett. Egy könnyű nacit, crop topot és egy fehér teljesen egyszerű kis felsőt vettem fel. Ehhez, mint a nap végére kiderült, nem a legkényelmesebb cipőmet társítottam . . . 😇 (de színben legalább passzolt)

Cipő – VANS

Nadrág / Top / Felső – ZARA

Táska – Nini Molnár Bags

Fényképek – Magyarosy Barbara

Még nem érkezett hozzászólás

Válasz küldése

Az e-mail címedet nem tesszük közzé sehol sem.

"A divat nemcsak a ruhákat jelenti. Mindenhol ott van: az utcán, a levegőben, a gondolatainkban, abban, ahogy élünk." / Coco Chanel /